Benvolguda família,

Això és el que passarà en cas que el grup de la vostra filla o fill s’hagi de confinar per haver detectat un cas positiu en el seu grup estable:

• Si es coneix el positiu en horari escolar, els infants es quedaran a l’escola fins l’hora de sortida (els que no es queden a dinar ja no tornaran a la tarda)
  • Abans de marxar, la mestra donarà als infants les instruccions i el material necessari per seguir les classes des de casa durant el confinament
  • A la sortida us explicarem fins quan dura el confinament i què faran els infants durant aquells dies (Recorda que també tens recursos autònoms a la pàgina que vam crear el curs passat: “APRENDRE DES DE CASA” enllaç aquí)
  • A primària es programaran uns horaris de connexió.
  • Si es coneix el positiu fora de l’horari escolar se us comunicarà per telèfon i el material us el donarem el dia que vingueu a fer la prova PCR.

ÉS MOLT IMPORTANT TENIR SEMPRE EL TELÈFON ACTIU!

• Les connexions i les tasques que programa l’escola per seguir les classes des de casa SÓN OBLIGATÒRIES. Els infants de primària que no es connectin durant els dies de confinament se’ls computarà falta d’assistència (com quan no venen a l’escola)
  • Si teniu problemes per connectar-vos  parleu amb la mestra o directament:
    • enviar un wsp l’escola al  634 288 172
    • enviar un wsp l’equip social 677 462 178
  • La mestra anirà donant informacions i indicacions pel correu electrònic i pel canal telegram del grup.

ÉS MOLT IMPORTANT ESTAR AL CANAL TELEGRAM DEL GRUP I TENIR UN CORREU ELECTRÒNIC ACTIU!

• Durant els primers dies del confinament us trucarem per convocar-vos a l’escola un dia a una hora concreta per fer la prova PCR al vostre fill o filla.
  • El dia de la prova és molt important ser molt puntual, venir només un adult a acompanyar l’infant i esperar el vostre torn sense relacionar-vos amb els altres infants i famílies i mantenint la distància de seguretat en tot moment.
  • No podeu tornar a portar el vostre fill o filla a l’escola fins que no hagin passat els dies indicats de confinament i tingui el resultat negatiu.

ÉS MOLT IMPORTANT QUE ESTIGUEU SEGURS DEL RESULTAT.

• Com podeu saber el resultat?

Per saber el resultat de la PCR registreu-vos a la web “la meva salut”.  En aquest enllaç trobareu les instruccions