QUOTA ÚNICA 60€*

Aquest curs s’ha tornat a rebaixar la quota inicial gràcies a una subvenció de fons europeus (PMOE/PROA+) concedida per aquest curs.

• Aquesta quota NO inclou les colònies de 1r, 4t i 6è.

Aquesta quota única es desglosa de la següent manera:

Quota de  material escolar: 20€ (la quota sense rebaixa seria 30€)

Ajuda a comprar els materials d’ús diari que els alumnes fan servir: llapis, fulls, llibretes, colors, pintures, tisores, cartolines…

Quota de llibres, material imprès i llicències digitals: 20€ (la quota sense rebaixa seria 35€)

Amb aquests diners  es paga el material didàctic, les fotocòpies que els mestres preparem per a fer els treballs a classe, els quadernets que s’utilitzen i les llicències digitals.

Quota de sortides: 20€ (la quota sense rebaixa seria 35€)

És un preu global que inclou totes les sortides per aquest curs.

El termini màxim de pagament és el MES DE GENER.

Es pot fer de manera fraccionada i sempre que hi hagi dificultats podeu parlar amb l’equip social de l’escola (educadora social o TIS)

Us recordem que:

• A l’escola tenen tot el que necessiten, per tant no han de portar de casa ni material, ni joguines…
  • Només han de portar cada dia una motxilla amb la carmanyola de l’esmorzar, l’agenda i el material que hagin hagut de portar a casa.

COM FER EL PAGAMENTS?

• Transferència a: CAIXABANK    ES87 2100 0867 0202 0022 7389

És molt important indicar nom, cognom i classe de l’alumne/a

Portar el justificant del pagament a secretaria o enviar-lo per mail a escoladrassanes@xtec.cat