Prioritzem els projectes d’escola en uns eixos vertebradors que aprofiten la inèrcia de projectes consolidats, la possibilitat de suports i col·laboracions de persones expertes i d’un lideratge intern :

#DRASSANART (sentir) Art : com a eina transformadora i com a diversitat de llenguatges que potencien l’expressió i la comunicació.

Aquest eix compta amb l’assessorament i la col·laboració del Màster d’educació i arts visuals de la Facultat  de Belles Arts de la Universitat de Barcelona

#DRASSANESMOU (fer) Moviment : l’infant aprèn a través del moviment, de l’acció al pensament un recorregut que fa a l’educació infantil i primària.

Aquest eix compta amb l’assessorament i la col·laboració de l’AEC (associació per a l’expressió i la comunicació) centre formador de la Universitat de Barcelona i referent en Psicomotricitat Aucouturier.

#DRASSANESTEAM (pensar) Ciència i tecnologia : l’aprenentatge de la ciència i la tècnica per entendre i transformar el món.

Aquest es va crear amb l’assessorament i la col·laboració del departament de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions de la Universitat Pompeu Fabra.

En aquest eix s’inclou el treball de les matemàtiques a l’escola seguint el programa d’INNOVAMAT