L’espai migdia

L’empresa que gestiona l’espai del Migdia és FUNDESPLAI.

ELS ALUMNES QUE ES QUEDIN FIXES AL MENJADOR han de fer una inscripció. Us fem un enllaç aquí al formulari d’inscripció.

REUNIÓ D’INICI DE CURS:

La coordinadora de l’espai migdia és la Raquel Fernádez.

El seu horari d’atenció a les famílies és:

•  DIMARTS I DIJOUS de 8.30-9.30
  •  DILLUNS I DIMECRES de 16.00 – 17.00

L’espai Migdia comença a la una i acaba a les tres de la tarda. Inclou el servei de menjador i l’estona de lleure d’abans i després de dinar. El menjar s’elabora cada dia a la cuina de l’escola, i s’ofereixen tres menús per atendre la diversitat de l’alumnat. Durant l’estona de lleure s’organitzen activitats lúdiques i, també, diferents espais perquè els nens i nenes puguin aprofitar l’estona de descans. A més, hi ha una àmplia oferta d’activitats extraescolars que gestionen l’escola i l’AMPA.

L’objectiu principal de l’espai migdia és el benestar dels nens i nenes i el seu desenvolupament socioeducatiu.