L’espai migdia

NOVETAT!

aquest curs l’empresa que gestiona l’espai del Migdia és FUNDESPLAI.

Ja veureu que hi haurà canvis que explicarem a la reunió d’inici de curs.

De moment us comuniquem que ELS ALUMNES QUE ES QUEDIN FIXES AL MENJADOR hauran de fer una inscripció del 12 al 19 de setembre de 8:30 a 10:00 al despatx de l’AMPA.

Us fem un enllaç aquí al formulari d’inscripció.

Us anirem informant!

La coordinadora de l’espai migdia és la Raquel Fernádez.

El seu horari d’atenció a les famílies és:

•  DIMARTS I DIJOUS de 8.30-9.30
  •  DILLUNS I DIMECRES de 16.00 – 17.00

L’espai Migdia comença a la una i acaba a les tres de la tarda. Inclou el servei de menjador i l’estona de lleure d’abans i després de dinar. El menjar s’elabora cada dia a la cuina de l’escola, i s’ofereixen tres menús per atendre la diversitat de l’alumnat. Durant l’estona de lleure s’organitzen activitats lúdiques i, també, diferents espais perquè els nens i nenes puguin aprofitar l’estona de descans. A més, hi ha una àmplia oferta d’activitats extraescolars que gestionen l’escola i l’AMPA.

L’objectiu principal de l’espai migdia és el benestar dels nens i nenes i el seu desenvolupament socioeducatiu.