Alguns dels nostres reconeixements

Premi Barcelona Innovació educativa 2019

Al projecte #RAVALSTEAM que portem a terme entre l’Escola Drassanes, l’Institut Milà i Fontanals i la Universitat Pompeu Fabra per a la promoció dels àmbits Science, Technology, Engineering, Arts and Maths (STEAM) i fomentar l’interès per part de l’alumnat en aquestes disciplines i matèries i ajudar a afavorir l’èxit escolar.

Premi Ciutat de Barcelona en la modalitat d’educació 2018

Al projecte “Patis coeducatius”, de la COOPERATIVA COEDUCACCIÓ i el COL·LECTIU PUNT 6, que facilita la reflexió col·lectiva des de la perspectiva de gènere per transformar-la en accions educatives. En concret, per la metodologia, que combina ideologia i entorn, i es materialitza en la transformació de patis escolars, com la que s’ha dut a terme a la nostra escola i a l’escola Baró de Viver.

Premi Acción Magistral en la modalitat d’AMPA 2018

Premia la trajectòria dels AMPAs  que duen a terme iniciatives en coordinació amb les escoles i  el seu entorn social.  Aquests premis valoren la Creativitat,  la Innovació i l’Impacte Social educatiu. La superació de l’última fase del premi és per votació popular.

mSchools Mobile Learning Awards en la modalitat d’AMPA 2018
És un concurs que reconeix els projectes creats per docents, escoles i AMPes de Catalunya en l’àmbit de la transformació de l’educació mitjançant l’ús de les tecnologies digitals. L’AMPA de l’escola el va guanyar amb el projecte Cap al DrassanesLab: Tecnologia i coneixement contra l’escletxa digital”

Premi El CAC a l’Escola 2014
Pel treball que aconsegueix, amb un discurs planer, una profunditat i una màgia pròpies de l’audiovisual, la transmissió d’un missatge de cooperació a partir d’un eslògan potent: “Si treballem junts, hi guanyem tots”. Feu click aquí per llegir el PDF. A continuació podeu veure el nostre curtmetratge:

Premi Francesc Candel 2009

A l’experiència que presenta el taller de famílies que realitza l’Escola DRASSANES amb l’Associació Sociocultural Ibn Batuta, promovent la implicació de les famílies del centre. Otorgat per la prestigiosa Fundació Carulla.

Premi Baldiri Reixac 2008

Perquè l’Escola DRASSANES constitueix un exemple de centre escolar compromès amb una acurada atenció a la diversitat de procedència del seu alumnat i que aposta per fer de la llengua catalana una eina de cohesió i d’integració de tota la comunitat educativa.