Els serveis de l’escola

Millora de la comprensió lectora: LÈCXIT

• Als alumnes de 4rt i 5è se’ls dóna l’oportunitat de reforçar la lectura una tarda per setmana, a l’escola, de 16:30 a 17:30 dins del programa LÈCXIT

Projecte Èxit

• Als alumnes de Cicle Superior se’ls dóna l’oportunitat de reforçar els seus estudis anant dos cops per setmana a un Institut on hi ha nois i noies que els ajuden.

Piscina en horari lectiu

• Piscina disponible pels alumnes

Activitats extraescolars a la tarda

• L’Associació de Pares i Mares (AMPA) organitza activitats extraescolars en horari de 4.30 a 5.30.
  • A principi de curs, es dóna tota la informació i els períodes de matrícula.

Menjador

• Es fan dos torns per menjar: a les 13h Infantil i Primer de Primària; a les 14h la resta d’alumnes.
  • Els menús del mes estan exposats a la cartellera de l’escola i a la web.
  • Els alumnes de P3, si els pares ho volen, fan la migdiada. En aquest cas, han de portar la roba necessària.
  • Les monitores fan informes pels pares dels alumnes que es queden regularment al menjador.
  • Els alumnes que no tinguin un comportament adequat, no podran fer ús del servei de menjador.

Altres serveis que ofereix el menjador:

• Cuina pròpia
    • Activitats al migdia