Projecte “Junts”

El projecte “Junts” és un projecte d’intercanvi i cooperació entre escoles de Barcelona i escoles d’altres països. L’escola Drassanes hi participa des de fa uns vuit anys. Pretén posar en contacte infants de realitats diverses a partir d’un treball cooperatiu.

El projecte que encetem aquest curs es realitza amb centres d’Islamabad (Pakistan) i Barcelona.

Hi participem les dues classes de 3r de l’escola (la classe dels llops i les llobes i la classe dels dracs intel.ligents) amb les escoles Antaviana, i Jacint Verdaguer de Barcelona i tres classes de l’Escola Bahria College d’Islamabad.

Intercanviarem contes populars catalans i pakistanesos, els il·lustrarem i gravarem les versions catalanes. Al final tindrem un llibre de contes  català-urdú elaborat cooperativament.

Cap a final de curs el tindrem a l’escola i en podreu disposar!

Post per : Víctor

Víctor, del departament de Disseny. Gestiona la web!