Benvinguda als cargols i a les tortugues

Un curs més, al cicle de petits hi ha novetats! Els nens i nenes de dos i tres anys que han començat a l’escola Drassanes!
Al llarg del primer trimestre ens hem conegut, cada dia ens hem saludat i acomiadat, ens hem creuat pel passadís, hem fet coses conjuntament i sobretot hem jugat junts al pati.
Ara, si anem pel carrer ja ens reconeixem i sabem que anem a la mateixa escola.

És per aquest motiu, a l’igual que altres cursos, els cursos de pàrvuls quatre i cinc anys han preparat un petit acte de benvinguda i reconeixements als nous alumnes de l’escola.
Durant alguns dies hem construït unes medalles-mandala amb llanes de colors en absolut secret, sense que els més petits i les seves mestres en sàpiguen res de res.
Els alumnes de cinc anys han preparat un berenar de pa amb xocolata i…….
el divendres 16 de desembre ens vàrem trobar tot el cicle de petits. Els vàrem explicar que estàvem molt contents de conèixer nous companys, els vàrem regalar les medalles, vàrem berenar i la festa es va acabar amb una mica de ballaruca.
Visca la classe dels Cargols i de les Tortugues!

Comparteix aquest post!

Post per : Víctor

Víctor, del departament de Disseny. Gestiona la web!

Envia un comentari

Your email address will not be published.