Els resultats de les eleccions han estat els següents:

SECTOR FAMÍLIES:

– Participació: 16%

• JYOTI SINGLA: 46
  • FATEMA TUZ JUHORA: 47
  • CHAIMAE OMAR CHERGUI: 31

Així doncs, les persones que s’incorporen al Consell Escolar són: JYOTI SINGLA, FATEMA TUZ JUHORA

SECTOR MESTRES:

– Participació: 85%

• Assumpta Torres Palou: 16
  • Claudia Tellado Pérez: 10
  • Mariona Borràs Gasch: 10
  • Lídia Jacques Samsó: 18

Així doncs, les persones que s’incorporen al Consell Escolar són: Lídia Jacques Samsó i Assumpta Torres Palou

SECTOR PAE:

-Participació: 100%

• Gemma Torrijos Fernández: 2
  • Meritxell Piñol Gras: 0

Així doncs, la persona que s’incorpora al Consell Escolar és: Gemma Torrijos Fernández

CANDIDATURES

SECTOR MESTRES:

• Assumpta Torres Palou, tutota de 1r A
  • Claudia Tellado Pérez, tutora de I4 B
  • Mariona Borràs Gasch , mestra de I3
  • Lídia Jacques Samsó, tutora de 6è B

SECTOR FAMÍLIES:

• JYOTI SINGLA, mare de la Yashika d’I5 B
  • FATEMA TUZ JUHORA, mare d’en Yusuf Haque d’I5 A
  • CHAIMAE OMAR CHERGUI, mare de la Jinan de 3r B

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa:

• director, cap d’estudis i secretària
  • professorat,
  • famílies
  • personal d’administració i serveis
  • una representant de l’Ajuntament

La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Es reuneix quatre vegades durant el curs de manera ordinària i les que calgui extraordinàriament.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Aquest curs hi ha eleccions al Consell Escolar

En el cas de la nostra escola es renoven 2 membres del professorat, 2 membres de les representants de les famílies.

En aquest espai anirem penjant tota la informació necessària per seguir el procediment.

Els documents que s’hagin d’exposar públicament estaran penjats a la cartellera dels porxos.

CALENDARI:

• Dimecres 31/10: CONVOCATÒRIA de les eleccions i publicació del cens.
  • del 31/11 al 6/11: Reclamacions al cens.
  • del 6/11 a 15/11: PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES. Les persones que vulguin presentar candidatura  ho hauran de comunicar a la direcció.
  • Dimarts 10/11: constitució de les meses electorals.
  • Dimecres 16/11: publicació de les candidatures.
  •  JORNADA ELECTORAL: (publicació dels resultats a partir de les …..)
    • Dijous 23/11 famílies de 9:00 a 10:00 i de 16:00 a 17:00 al vestíbul
    • Dilluns 20/11 mestres de 12:30 a 13:30 i de 16:00 a 17:00 a la sala de mestres