Els infants que formen part de la Coral de l’Escola Drassanes van viure una experiència molt especial el passat 7 de novembre, participant en el festival Raval(s) juntament amb alumnes d’altres escoles del barri. L’actuació va tenir lloc en un entorn emblemàtic com és el Museu Marítim de Barcelona, que es va omplir de música, veus i emoció.
La participació en aquest festival va ser una gran oportunitat perquè els nens i nenes poguessin compartir escenari, conèixer altres realitats educatives i gaudir de la música com a eina de trobada i expressió col·lectiva.
L’activitat de coral a l’escola es duu a terme gràcies a la col·laboració amb L’Escola de Músics JPC, que acompanya el projecte musical amb una mirada pedagògica i artística. A més, aquesta iniciativa compta amb el suport de l’Ajuntament de Barcelona – Districte de Ciutat Vella, fent possible que la música formi part del dia a dia educatiu dels infants.
Des de l’escola celebrem aquestes experiències que enriqueixen l’aprenentatge i reforcen el vincle entre educació, cultura i comunitat.