#DRASSANART

L’APECV (associació de professors d’expressió i comunicació visual de Portugal) ens va demanar que participéssim a la seva revista INVISIBILIDADES amb un article sobre com les estratègies artístiques contribueixen al debat pedagògic i a la construcció del projecte d’escola.

RESUM:  

Des de fa quatre cursos a l’escola Drassanes estem teixint un

projecte educatiu en què el lloc de les arts, a més de contribuir a retre comptes dels moviments individuals i col·lectius d’estudiants i docents, possibilita construir relacions pedagògiques entre persones adultes. Això significa que les estratègies artistes formen part de les accions amb què s’inicia cada curs. També dels moments clau en què es reflexiona -artísticament- sobre els desplaçaments i tensions que el curs planteja. I arriba al final amb una acció-exposició que recull els trajectes dels grups classe i de les mestres. 

Des dels conceptes clau que han servit com a motor a cadascun dels cursos en aquest article s’adona del paper de les estratègies artístiques com a posibilitadores de trobades, debats, reflexions i narracions que contribueixen a la formació docent i la configuració d’un projecte

de vida descola.

Us deixem l’enllaç a l’article complet:

https://www.apecv.pt/revista/invisibilidades/16/10.24981_16470508.16.8.pdf

Comparteix aquest post!


Envia un comentari

Your email address will not be published.

TRADUEIX »