INNOVAMAT: matemàtiques per a tothom!

Com ja sabeu, aquest curs hem posat en marxa un mètode per treballar les matemàtiques a l’escola: INNOVAMAT.

A través d’aquest mètode, tots els cursos de P5 a 6è trballem el bloc de numeració i càlcul de l’àrea de matemàtiques del currículum.

La programació d’aquest bloc a l’escola s’estructura en dues sessions de classe que desenvolupen els continguts a aprendre i una de treball individual a l’aplicació que serveix de pràctica sistemàtica.

L’INNOVAMAT és un mètode de demostrada solvència que ja s’usa a moltes escoles i que es basa en un aprenentatge significatiu i competencial dels conceptes matemàtics.

De moment, aquest curs ens estem adaptant a la nova metodologia i per això hem fet formació a tot el claustre. A més, comptem amb l’assessortament directe d’un expert d’Innovamat que, en contacte amb els docents, ens ajuda a ajustar el trànsit al nou mètode.

L’aposta per INNOVAMAT ens ajuda a seguir una metodologia contrastada i unificada a tota la primària, fent que els infants aprenguin més i millor les matemàtiques i, el que és més importtant, entenguinm el que estan aprenent i acabin estimant-les!

Aquest mètode també té una aplicació gratuïta que us podeu baixar per practicar a casa: BMATH. 15 minuts al dia de jocs a la tauleta o al telèfon seran el millor suport possible per l’aprenentatge matemàtic del vostre fill o filla. Encara no la teniu? podeu descarregar-la aquí.

A més, també podeu visitar la pàgina per famílies on trobareu explicacions i recursos per poder seguir amb els infants aquesta aventura que és APRENDRE I ESTIMAR LES MATEMÀTIQUES!

US HI APUNTEU?