NOVETATS CURS 20/21

Benvolgudes famílies, el curs vinent començarà el 14 de setembre de forma presencial. Totes i tots sabem que serà especial donada la situació sanitària que estem vivint.

Seguint les recomanacions del Departament, per evitar el contagi de la COVID-19 i mantenir la traçabilitat el màxim possible, hem previst les següents mesures:

L’horari de l’escola serà de 9:00 a 12:30 i de 14:30 a 16:00

• GRUPS ESTABLES (GE)

L’organització de l’escola serà en grups estables: 25 infants màxim amb un tutor cada un i una altra mestra més entre els dos (aquesta sempre amb mascareta).

En general, els infants de dos GE diferents NO es poden barrejar. En cas que s’hagin de barrejar hauran de fer-ho amb mascareta.

Altres mestres que poden intervenir dins el GE sempre aniran amb mascareta.

Cada GE ocuparà de manera estable l’aula assignada al grup.

Cada nivell tindrà un espai per fer desdoblaments (amb les mesures de neteja i desinfecció)

ENTRADES I SORTIDES

Al nostre centre hi ha tres accessos. El setembre us indicarem per quin d’ells entra cada GE.

Els infants d’Educació Infantil entraran i sortiran sempre 10 minuts abans

Els infants d’Educació Primària entraran i sortiran a l’hora en punt

A les entrades i sortides, tothom haurà d’anar amb mascareta fins a l’aula i de l’aula fins al carrer.

A l’entrada del carrer, la persona que els acull els  posa gel hidroalcohòlic

Als infants de P3 i P4 els podrà acompanyar a l’aula UN sol familiar que sempre ha d’anar amb mascareta.