TANQUEM L’ESCOLA

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar tots els centres educatius del país del 13 al 27 de març, ambdós inclosos. Per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

Aquesta mesura es fa per evitar que es propagui de manera massiva el virus, així que és important que evitem trobades amb molta gent.

Si esteu a casa i teniu accés a Internet, podeu fer activitats de la pàgina del Departament d’Educació edu365

Recordeu que és important llegir com a mínim mitja hora cada dia, en qualsevol llengua.

També podeu fer un diari, escriure o dibuixar el que esteu vivint a casa, al vostre entorn, el que penseu… en tornar ho podrem compartir!

Les famílies que heu de fer preinscripció per P3 del curs vinent, esteu atents als canals d’informació de l’escola:

web, twitter, instagram, telegram i correu electrònic.

Esta medida se hace para evitar que se propague de manera masiva el virus, asíque es importante que evitemos reuniones con mucha gente.

Si estáis en casa i tenéis acceso a Internet, podéis hacer actividades de la página del Departament d’Educació edu365

Recordad que es importante leer como mínimo media hora cada día, en qualquier lengua.

También podéis hacer un diario, escribir o dibujar lo que estáis viviendo en casa, en vuestro entorno, lo que pensáis… cuando volvamos lo podremos compartir!

Las familias que tenéis que hacer la preinscripción para P3 del curso que viene, estad atentas a los canales de información de la escuela:

web, twitter, instagram, telegram y correuo electrónico.

The schools are closed to prevent the spread of the coronavirus. It’s important to stay away from crowds of people and not mix in big groups.

If you are at home and have access to the internet you can find activities on the department of education website: edu365

Remember that it is important to read for at least 30 minutes with your child every day. (Any language)

Also you could write or draw a diary of what you are doing or thinking every day. You can share it when you go back to school.

For the families doing preinscription in P3 for September please pay attention to the Drassanes school information channels: web, Twitter, Instagram, Telegram, email.

يهدف هذا الإجراء إلى منع الفيروس من الانتشار بشكل كبير ، ولكن من المهم أيضًا أن نتجنب التروبادس مولتا جنت.

إذا كنت في المنزل ولديك اتصال بالإنترنت ، يمكنك الحصول على الأنشطة من صفحة edu365 الخاصة بقسم التعليم

تذكر أنه من المهم أن تصل مرة واحدة على الأقل كل يوم وفي أي وقت.

يمكنني أيضًا كتابة يوميات أو كتابة أو رسم الشخص الذي عاش في المنزل ، الشخص الذي كان في المنزل ، الشخص الذي فكر … في العودة للمشاركة!

العائلات التي سبق تسجيلها في P3 من ملعون ، حضور القنوات الإعلامية للمدرسة:

الويب ، تويتر ، الانستقرام والبريد الإلكتروني.

कोरोनावायरस को फैलने से रोकने के लिए स्कूल बंद हैं। लोगों की भीड़ से दूर रहिए और बड़े समूहों में शामिल न होइए।

यदि आप घर पर हैं और आपके पास इंटरनेट है, तो आप शिक्षा विभाग की वेबसाइट: edu365 पर गतिविधियाँ देख सकते हैं

याद रखें कि हर दिन अपने बच्चे के साथ कम से कम 30 मिनट पढ़ना जरूरी है। (कोई भी भाषा)

साथ ही आप हर दिन जो कुछ भी कर रहे हैं या सोच रहे हैं उसकी एक डायरी भी लिख सकते हैं। जब आप स्कूल वापस जाएं तो आप इसे साझा कर सकते हैं।

सितंबर के लिए P3 में प्रीइंस्क्रिप्शन करने वाले परिवारों के लिए, Drassanes स्कूल सूचना चैनलों पर ध्यान दें: वेब, ट्विटर, इंस्टाग्राम, ईमेल।

اسکول کو اس لیے بند کیا گیا ھے کے اس وائرس سے بچا جا سکے- بہت رش والی جگہ پہ جانے سے پرہیز کریں – یہ وائرس کو پھیلنے سے روکنے کے لئے کیا گیا ہے ۔

اگر آپ گھر پر ہیں اور انٹرنیٹ تک رسائی حاصل ہے تو ، آپ محکمہ تعلیم کے صفحے edu365 پر سرگرمیاں کرسکتے ہیں-

یاد رکھیں کہ روزانہ کم از کم آدھا گھنٹہ اپنے بچوں کے ساتھ کسی بھی زبان میں پڑھنا ضروری ہے۔

آپ ڈائری بھی بناسکتے ہیں یا لکھ سکتے ہیں جو آپ گھر میں رہ کر کرتے رہے ، جو کچھ بھی آپ سوچتے. ہیں آپ لکھ سکتے ھیں … اور جب اسکول کھولیں گے تو آپ اسے کلاس میں بتائیں!

اگلے سال جن کو اپنے بچوں کو P3 میں اندراج کرنا ہے ستمبر میں، وہ اسکول کے انفارمیشن چینل پر توجہ دیں:

ویب ، ٹویٹر ، انسٹاگرام اور ای میل۔

করোনাভাইরাস ছড়িয়ে পড়তে স্কুলগুলি বন্ধ রয়েছে। মানুষের ভিড় থেকে দূরে থাকা এবং বড় দলে মিশ্রিত হওয়া এড়িয়ে চলুন ।

আপনি যদি বাড়িতে থাকেন এবং ইন্টারনেটে অ্যাক্সেস পান তবে আপনি শিক্ষা বিভাগের ওয়েবসাইট: edu365 তে ক্রিয়াকলাপগুলি সন্ধান করতে পারেন

মনে রাখবেন যে প্রতিদিন আপনার সন্তানের সাথে কমপক্ষে 30 মিনিটের জন্য পড়া গুরুত্বপূর্ণ। (যেকোনো ভাষা)

এছাড়াও আপনি প্রতিদিন কী করছেন বা কী ভাবছেন তার একটি ডায়েরি লিখতে বা আঁকতে পারতেন। আপনি স্কুলে ফিরে গেলে আপনি এটি ভাগ করতে পারেন।

সেপ্টেম্বরের জন্য পি 3-এ প্রিন্সিফিকেশন করা পরিবারগুলির জন্য দয়া করে Drassnesস্কুল তথ্য চ্যানেলগুলিতে মনোযোগ দিন: ওয়েব, টুইটার, ইনস্টাগ্রাম,

Comparteix aquest post!

Envia un comentari

Your email address will not be published.