TALLER WARLI – PROJECTE JUNTS

Aquest curs, els dos grups de 5è, ens hem embarcat en un projecte molt interessant al qual l’escola fa molts anys que ja hi participa, el projecte Junts.

Ens han proposat intercanviar un conte popular de la nostra terra amb una llegenda popular de la Índia.

L’intercanvi el farem amb una escola de la ciutat de Beawar, Índia. És una escola per nenes que es diu Rajkiya Balika Uchh Madhyamik Vidhyalay.

junts BCN ÍNDIA

Avui ens hem repartit en dos grups, tothom ha pogut triar quin taller volia fer, el de Warli o el de cal·ligrafia. Ens agrada molt quan ens barregem els dos grups!

Els óssos panda hem fet el Taller de Warli, una tècnica de dibuix que es fa servir a la Índia, sobretot a la regió d’on són les alumnes de la nostra escola d’intercanvi.

Hem tingut una gran mestra, la Deepti. Ens ha ensenyat tot el que sabia i després ens ha deixat una bona estona per practicar. Segur que ho farem servir molt sovint!!

Esperem que us agradin molt les nostres creacions! Cliqueu AQUÍ