CANVIS AL PORXOS!

Gràcies a la feina de nens i nenes, mares, pares, mestres i altres persones que treballen a l’escola i amb l’acompanyament de la gent de VoltesCol·lectiu punt sis i Coeducacció, ahir vam tornar a transformar el nostre pati convertint-lo, cada cop més, en un espai alternatiu d’aprenentatge versàtil, acollidor i amb mooooltes possibilitats.

Al final de la jornada, després de molt de treball, només podem donar les gràcies a tothom, especialment a les famílies de l’escola i a l’AMPA !

Les tasques de la jornada van ser tres, crear el moble biblioteca de l’espai tranquil, crear el tangram de l’espai escènic i crear els marcs de fusta anti soroll.

Vam avançar molt però encara cal acabar alguna cosa i decidir com ho cuidem:

Espai tranquil:

Es va crear i instal·lar un moble biblioteca per generar un espai de poca circulació on es pugi estar-hi per llegir, xerrar o jugar a jocs de taula.

• Quins materials podem deixar en aquest espai per usar a l’hora del pati?
  • Com podem organitzar-nos  perquè no es perdi o es faci malbé?

Tangram polivalent:

Es va crear una estructura en forma de tangram que pot usar-se com a entarimat, mòduls per exposar, tauletes, seients…

• Encara s’ha de pintar i protegir, us animeu a fer-ho?

Marcs de fusta:

Es van crear gairebé cent marcs de fusta que faran de bastidor per teles.

Amb aquests elements muntarem una estructura per reduir el soroll del porxo.

• Com podem fer per acabar de posar les teles als marcs?

Si  voleu veure com va anar , i descobrir els canvis del porxo, us enllacem les FOTOS DE LA JORNADA

Comparteix aquest post!

Envia un comentari

Your email address will not be published.