SANT JORDI A PETITS

Sant Jordi ha arribat a l’escola i els més petits hem fet algunes activitats de cicle al voltant d’aquesta diada

Us heu fixat que a l’entrada de l’escola hi ha un drac llegint un llibre? , les seves escates decorades amb grafisme les hem fet nosaltres.

Com cada any, per no perdre la tradició, hem convidat a les famílies a les aules perquè poguessin compartir amb els seus fills l’estona del conte i gaudissin amb els llibres dels idiomes que són presents a la nostra escola. Com sempre ha estat molt interessant tafanejar entre un munt de llibres il·lustrats i endinsar-nos en les seves històries.

Hem pogut ser princeses, dracs, cavallers i animals tot representant la llegenda de Sant Jordi. També hem tingut ocasió de repensar i tenir una visió crítica dels personatges que hi surten.

Els grans del cicle, després de dibuixar el nostre drac hem creat amb material de reciclatge, un capgròs! que l’hem tret a passejar pel pati per gaudir-ne tots plegats.

Un curs més hem fet d’aquest dia un moment molt especial tots plegats!

Cliqueu AQUÍ per poder veure més imatges!

Post per : Equip Mestres