Celebrem amb diverses activitats algunes de les festes populars i tradicionals de Catalunya.
Aquestes festes per una banda ens ajuden a entendre el lloc on vivim i ens fan conscients del pas del temps.
D’altra banda són espais de relació i convivència entre tots els que formem l’escola: grans i petits, alumnes i adults, famílies…

• Castanyada: Fruits i panellets. Petits i grans participem de la tardor. Comença el curs i els canvis a la natura ens indiquen que torna a começar un cicle.
  • Nadal: Música per celebrar. Ens preparem cançons per mostrar a pares, mares, amics i companys. Música i festa agafades de la mà.
  • Dia de la PAU: Contes de Pau. La tradició oral com a transmissora de valors.
  • Carnestoltes: Ball i art. La dança i les màscares de Carnaval es converteixen en una mostra d’art vivent.
  • Sant Jordi: Jocs Florals. La festa de la Literatura. Escriure per compartir amb els altres.
  • La Diada: La FESTA! Participació de les famílies, actuacions, berenar, música… Un moment on, més que mai, tots som ESCOLA.
  • Final de curs: El comiat. El record dels que marxen de l’escola ens fan créixer el sentiment de pertinença a la comunitat.

Tot un any de festa on també tenim presents a l’aula les celebracions de les diferents cultures de les famílies de l’escola.